Προς τις Διευθύνσεις των Λυκείων Ξάνθης,
Αξιότιμες/οι κυρίες/οι,
Εκ μέρους του City Lab 2026, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την άριστη συνεργασία και τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σας στο συνέδριο του City
Lab.
Η παρουσία των σχολείου σας υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες εκπροσώπησαν με άψογο τρόπο τις σχολικές τους κοινότητες καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου.
Σας ενημερώνουμε ότι η ετήσια έκθεση, στην οποία συνοψίζονται οι βασικές ιδέες, προτάσεις και σκέψεις των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν, έχει αποτυπωθεί στο επισυναπτόμενο αρχείο με τίτλο:





























